انتشار نسخه اندروید آسمان‌دژ در کافه بازار

نسخه جدید بازی "آسمان‌دژ دو"برای سیستم عامل اندروید همزمان با راه اندازی سرور جدید و اختصاصی فونیکس در "کافه بازار" قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، نسخه جدید این بازی برای سیستم اندروید دوازدهم بهمن ماه در کافه بازار منتشر شد.

بازی استراتژیک – کهکشانی"آسمان دژ 2" توسط تیم بازی ساز شرکت "توسعه گر شبیه ساز" به سرپرستی فرزام ملک آرا طراحی و تولید شده، و علاوه بر رایانه روی موبایل و تبلت نیز قابل دسترس است و درحال حاضر به دو زبان فارسی و انگلیسی قابل بازی است.

از ویژگی های اصلی این بازی می توان به استفاده از جدیدترین فناوری های HTML5 و CSS3، انیمیشن محیطی جذاب و مضمون علمی- تخیلی منحصر به فرد در نوع خود اشاره کرد.

داستان بازی روایتگر  سال ۲۸۰۸ منظومه شمسی است که در آن بشر در اوج پیشرفت تکنولوژیکی خود به سر می‌برد. عمر بشر به متوسط ۱۵۰ سال رسیده و با استفاده از پرش در فضا Hyper Space به فواصلی در حد ۱۰ واحد نجومی بشر موفق شده که نسل خود را در منظومه شمسی گسترش دهد و ایجاد و استفاده از کرم چاله‌ها همچنان بزرگترین آرزوی بشر برای دست یافتن است. دولت واحد بین منظومه‌ای به خاطر اختلافاتی که بر سر قدرت بین انسان‌ها شکل گرفت متلاشی شد و باعث شد که آدمیان به سه گروه تقسیم شوند...

علاقه مندان می‌توانند این محصول را از طریق لینک http://cafebazaar.ir/app/com.SimDev.AsmandezII/?l=fa برای دستگاه‌های اندرویدی خود دانلود کنند.

لازم به ذکر است که بازیکنان جدید و کلاینت اندروید در حال حاضر تنها می‌توانند در سرور فونیکس ثبت نام کنند و بازی را از ابتدا شروع کنند.

کلاینت “آسمان‌دژ” اولین بار بر روی "مایکت"، یکی از مارکت‌های اندرویدی داخل ایران برای استفاده مخاطبین عرضه شد، این محصول در ماه نخست عرضه توانست بیشتر 20 هزار بازیکن را به خود جلب کند.

همچنین این  بازی  برنده جایزه بهترین بازی آنلاین سال ۲۰۱۳ MMO of the Year آلمان در حوزه بازی های مستقل از نگاه مردم شد.

علاقمندان به این بازی می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت توسعه‌گر شبیه‌ساز به نشانی http://simulator.ir  در جریان آخرین اخبار بازی آسمان‌دژ قرار گیرند.