بازی های ایرانی پیشرفت خوبی داشته اند

تهران - ایرنا - بازیگر سریال 'معراجی ها' با اشاره به اینکه بازی ساز های ایرانی پیشرفت خوبی داشته اند، گفت: البته نباید از تبلیغ و معرفی بازی هایمان هم غافل شویم.
بازیگر سریال معراجی ها : بازی های ایرانی پیشرفت خوبی داشته اند
پندار اکبری روز چهارشنبه درباره علاقمندی خود به بازی های رایانه ای به خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: به شدت اهل گیم های مختلف هستم. البته به دلیل مشغله کاری چند سالی بود فرصت کمتری برای بازی داشتم اما از زمانی که تبلت ها و گوشی های تلفن همراه جدید وارد بازار شده از هر فرصتی برای بازی استفاده می کنم.
وی با بیان اینکه بازی در او ایجاد سرزندگی می کند، افزود: با گیم یاد شیطنت های دوران کودکی ام می افتم؛ زمانی که در کل دو بازی نقطه خور و پرش بود و من با اشتیاق این بازی ها را انجام می دادم.
این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به فیلمی که در آن، مسابقه گیم فوتبال هنرمندان ضبط شده، گفت: به همراه بخشی از هنرمندان بازی فوتبال جام جهانی 'ایران و برزیل' راه اندازی کردیم که طبق قرعه به هر هنرمند یک تیم افتاده و هنوز در دوره مقدماتی بازی ها هستیم.
اکبری همچنین درباره علاقه اش به گیم های ایرانی اظهار کرد: بازی های ایرانی خوشبختانه پیشرفت خوبی داشته اند اما هنوز جا برای کار زیاد است تا بتوانند با گیم های خارجی رقابت کنند. 
وی افزود: با گیم های ایرانی آشنا هستم هرچند کمتر بازی می کنم اما بازی سازان ایرانی باید توجه داشته باشند که در گیم، گرافیک و هیجان بازی اهمیت بسیاری دارد.
بازیگر فیلم 'نو عروس' علاقه اش را به بازی های استراتژیک (جنگی) و فوتبال عنوان کرد و گفت: این نوع بازی ها به لحاظ روحی تخلیه ام می کنند. 
چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران 21 مهرماه برگزار می شود.
فراهنگ**9246**1601**