نقد و بررسی بازی Elden Ring

جلسه نقد و بررسی بازی «Elden Ring» در ادامه برنامه‌های نشست نقد و تحلیل بازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.


 به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این نشست محمدمهدی محمدی، نویسنده و پژوهشگر و مرتضی جمشیدی سردبیر «بازی‌بان» از ساعت 15:00 روز سه‌شنبه 12 تیر به نقد و تحلیل این بازی می‌پردازند.

Elden Ring  به کارگردانی هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیوی ژاپنی From Software ساخته شده است. اسطوره شناسی Elden Ring نیز توسط جرج آر آر مارتین نوشته شده است.

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که با ناپدید شدن ملکه‌ای به نام ماریکا، Elden Ring تکه تکه شده و در نتیجه جنگ بزرگی میان فرزندان ماریکا شکل می‌گیرد. هرکدام از این افراد، تکه‌هایی به نام Great Rune به دست می‌آورند که با متحد کردن آن‌ها، دوباره Elden Ring شکل خواهد گرفت. در این بازی مخاطب در قالب شخصیتی گمنام تلاش می‌کند با از بین بردن فرزندان ماریکا و تصاحب Great Runes به مقام Elden Lord برسید.

این نشست به صورت زنده از آپارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پخش می‌شود.

گفتنی است در راستای برگزاری نشست‌های نقد و تحلیل بازی‌های ایرانی و خارجی پیش از این بازی‌های ایندیکا، شاهزاده ایرانی، برادران، اسسین کرید ۳ و سفیرعشق نقد و بررسی شدند.