« تازه ترین شماره روزنامه "صبا" با عکس روی جلدی که کاملا اختصاصی است منتشر شد. این عکس مربوط است به یک بازی ایرانی به نام "جنون سیاه: تله" که برای اولین بار اطلاعات کامل آن از طریق صبا رونمایی میشود. »
روزنامه صبا امروز اولین پیش نمایش اختصاصی از بازی جنون سیاه رو منتشر کرد. پیش نمایشی که گوشه ای از اون رو در اختیار شما علاقه مندان به بازی های ایرانی قرار میدیم.
1 - داستان جنون سیاه در آینده ای نه چندان دور و در نقطه ای نامعلوم از سیاره زمین به وقوع می پیوندد.
2 - شخصیت بد بازی آشام نام دارد که الگو خود را ضحاک ماردوش می داند.
3 -شخصیت اصلی داستان جنون سیاه ، پلیس تازه کاری با نام سام است که پس از حمله به پایگاه پلیس ، موظف می شود در مقابل نیروهای آشام ایستادگی کرده و نه تنها انتقام همکارانش را بگیرد ، بلکه بشر را از وقوع فاجعه ای بزرگ نجات دهد.
4 - جنون سیاه یک اثر سوم شخص شوتر محسوب می شود. همراه با لحظات ترسناک و شوک های ناگهانی. سازندگان با الهام از عناوین مشهوری همچون چرخ دنده های جنگ و ندای وظیفه ، گیم پلی بازی را تهیه کرده اند و همانطور که می توان حدس زد کاور گیری یکی از المان های مهم جنون سیاه به حساب می آید. البته بخشی هایی از بازی به صورت مخفی کاری دنبال شده و از یک شوتر صرف فاصله می گیرد.
5 - این بازی از 10 مرحله تشکیل شده و دارای 7 محیط کاملا متنوع است. طبق گفته سازندگان این نخستین باری است که اتمام یک شوتر علمی / تخیلی بیش از 10 ساعت به طول می انجامد.
6 - بازی دارای دو شخصیت اصلی با نام های سام و کاوه است که هر دو قابل بازی هستند. البته سام کاراکتر اول خواهد بود و گیمر در بیشتر بازی کنترل او را به دست میگیرد ؛ اگرچه در بخش های از بازی هم کاوه به عنوان شخصیت دوم وارد گود می شود. دشمنان
7 - یکی از نکات منحصر به فرد که تیم سازنده با افتخار از آن سخن می گوید. به گفته آنها بیش از 19 دشمن متفاوت در بازی حضور دارند که برای هر کدام هوش مصنوعی جداگانه ای تهیه شده. هر کدام از این 19 نوع دارای نقاط ضعف و قوت خاص خود هستند. علاوه بر این چهار باس (بخوانید غول آخر !) در بازی یافت می شوند. هر کدام از این باس ها به شیوه متفاوتی حمله می کنند. به طور مثال یکی از آنها پرنده ای عظیم الجثه با نام ساشاک است که سازندگان آن را ارباب تاریکی نیز خطاب می کنند.
8 - تیم سازنده برای ساخت این عنوان از موتور Unity بهره برده و حتی در بخش نوپردازی از ابزار گرافیکی خودش استفاده کرده است.
9 - سازندگان مجبور شده اند بیش از 90 درصد انیمیشن ها داخل بازی را به صورت دستی تهیه کنند (قطعا نمی توان انیمیشن های هیولاها را با کمک موشن کپچر تهیه کرد ). همچنین 50 درصد انیمیشن های بخش های سینمایی هم به شکل دستی ساخته شده اند.
10 - جنون سیاه علاوه بر 10 ساعت گیم پلی دارای 40 دقیقه صحنه های سینمایی است.
11 - داستان بازی به علت عدم رضایت مدیران بنیاد 10 بار بازنویسی شده است.
12- بیش از 350 میلیون تومان تا این لحظه صرف ساخت بازی شده است.
http://forum.bazicenter.com/thread90928/#post3359989