معرفی خدمت
روابط عمومی، در واقع به مفهوم متقاعد کردن آدمهاست. برای اینکه ایده یا محصول خود را بفروشید یا از حُسن اعمال و اقدامات شرکتتان به دیگران بگویید، باید مخاطب را متقاعد و توجیه کنید. روابط عمومی را اینطور تعریف میکنند: «روابط عمومی، فرایند ارتباطات راهبردی است که میان جامعه و سازمانها روابط سودمند دوسویه ایجاد میکند». کارمندان بخش روابط عمومی مهارت خوبی در داستانسرایی دارند؛ زیرا آنها باید توان روایت کردن اوضاع سازمان را برای سایرین داشته باشند. روابط عمومی برای حفاظت و افزایش حُسن شهرت کسبوکار و سازمان تلاش میکند و این کار را از طریق رسانههای گوناگون و شبکههای اجتماعی پیش میبرد.
صفحات اجتماعی ما