جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی به اردبیل  می‌رسد؟

 جلسه هماهنگی استانی برای برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در استان اردبیل برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی در این استان با اشاره به تلاش‌های بازی‌سازان و گیم‌نت‌داران اردبیلی و دست‌اندرکاران این حوزه برای ایجاد فضایی سالم و خانوادگی در حوزه بازی های رایانه‌ای گفت: این استان در دوره هفتم جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی میزبانی از این مسابقات را نیز انجام داد. امیدواریم با تلاش دستگاه‌های مختلف استان  امسال نیز میزبانی از این مسابقات در استان را برعهده بگیریم.

محمدصادق دهنادی معاون آموزش و پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز در این نشست با تشکر از میزبانی شایسته استان اردبیل از هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی، گفت: موضوع بازی‌های رایانه‌ای به عنوان یک زیستگاه جدید و پرجمعیت جامعه ایرانی باید مورد توجه همه دستگاه‌های فرهنگی کشور قرار گیرد.

او افزود: یکی از ویژگی‌های نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران توجه به خانواده محور شدن بازی‌های رایانه‌ای و ترویج بازی‌های ایرانی به‌عنوان بازی سالم، سرگرم کننده و پرمحتوا است.

دهنادی تصریح کرد: در صورتی که پیام ترویج بازی ایرانی به عنوان سرگرمی ایرانیان در جامعه دریافت شود، به اهداف خود رسیده‌ایم. امیدورایم با همراهی شکل گرفته در استان امسال نیز مانند دوره هفتم شاهد درخش اردبیلی‌ها در این رویداد ملی باشیم.