هماهنگی‌های بین دستگاهی برای برگزاری جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی در بوشهر انجام شد

دبیر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در جلسه هماهنگی نهمین جام قهرمانی بازی‌های ویدئویی ایران در بوشهر گفت: از زمان تاسیس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بیش از 5000 بازی ایرانی توسط 500 شرکت داخلی ساخته شده است که تعداد 4000 نفر در این شرکت‌ها مشغول به کار هستند.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رضا احمدی با اشاره به اینکه در هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران یک میلیون و پانصدهزار نفر از سراسر کشور در این دوره از مسابقات شرکت کردند، افزود: امسال با تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رویکردهای بنیاد در برگزاری این مسابقات تغییر پیدا کرده است. در این دوره، مسابقات با رویکرد نگاه به تولید محتوا، ایجاد شور و نشاط در خانواده‌های ایرانی، معرفی بازی‌های موبایلی ایرانی با کیفیت، پررنگ کردن نقش آموزش در بین خانواده‌ها و در دو بخش حضوری و آنلاین (برخط) برگزار می‌شود.

دبیر نهمین جام قهرمانی بازی‌های ویدئویی ایران تصریح کرد: ثبت‌نام مسابقات استانی از 29 خرداد آغاز می‌شود و نفرات اول تا سوم در هر استان به مرحله کشوری مسابقات که شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند

وی بیان کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات از طریق سایت بازیکو به آدرس baazico.ir انجام می‌شود.

گفتنی است نشست هماهنگی نهمین جام قهرمانی بازی‌های ویدئویی ایران با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نمایندگانی از دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان تشکیل شد.