نشر بینالمللی بازی، شناخت مخاطب و بازار خارجی، نحوه بازاریابی و معرفی خوب بازی از جمله مواردی است که دانستن و شناخت دربارهشان برای همه کسانی که قدم در مسیر بازیسازی حرفهای میگذارند، لازم و ضروری است. انستیتو ملی بازیسازی با همین هدف یعنی آشنایی بازیسازان با مهارتهای نشر بازی در بازارهای بینالمللی کارگاهی آموزشی را برای فعالان در صنعت بازی کشور تدارک دیده است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازیهای رایانهای، کارگاه نشر بازی در بازارهای بینالمللی با حضور سامان نوین از مدرسان انستیتو ملی بازیسازی در دپارتمانهای طراحی و فنی و به صورت آنلاین برگزار میشود.
شناخت بازار، توانمندی و امکانات، هایپرکژوآل و تاریخچه آن، ایدهها، گیم پلی، عرضه محصول، درآمدزایی و انتخاب سبک از جمله سرفصلهای این کارگاه آموزشی است که روزهای 18، 24 و 25 شهریور ماه از ساعت 16 تا 18 برگزار میشود. حضور در این دوره نیاز به پیشنیاز خاصی ندارد و به شرکتکنندگان در این دوره پس از پایان آن گواهی اعطا می شود.
گفتنی است سامان نوین مدرس این کارگاه که 14 سال تجربه حضور در صنعت بازیسازی را در کارنامه کاری خود دارد، سازنده و مدیر پروژه بازیهای جزیره متروک، مامور گمشده، روزهای خاکستری، مبارز، خاله مروارید، تیر آخر و شازده و مدیرعامل شرکت Urmazd games است و در حال حاضر مشغول انجام پروژههای بازیسازی با شرکتهای Lions studio، Voodoo و Zplay است.
علاقهمندان برای شرکت در این کارگاه میتوانند از اینجا ثبتنام کنند.