باتوجه به خسارات گسترده در اثر سیل و نیاز به همدلی جامعه جهت کاهش آثار این سانحه، جامعه بازیسازان اقدام به فعالیتهایی در راستای تخصص خود کرده است.
در این پروسه صاحبان بازی درآمد ۲ روز از بازی خود را از تاریخ ۱۲و۱۳ اردیبهشت ۹۸، به سیل زدگان اهدا خواهند کرد.
ورود برای هر یک از تیمهای بازیسازی به این کمپین آزاد است.
جزییات برنامه
هدف از اجرای این کمپین جذب ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی است .
کل تراکنشهایی که در بازی صورت میگیرد به همراه سهم کافه بازار و تبلیغات تپسل، صرف سیلزدگان خواهد شد.
بازیهایی که به این کمپین میپیوندند در صفحه اول کافه بازار در بخش جداگانهای که از جانب کافه بازار برای این کمپین طراحی خواهد شد به همراه Badge ویژهی کمپین، نمایش داده میشوند.
لازم است بازیسازان در این ۲ روز، کاربران خود را از این کمپین آگاه کنند؛ به طور مثال می توانند با نوتیفیکیشنی در ابتدای ورود کاربر به بازی، او را مطلع نمایند.
هریک از بازیها میتوانند اقدام به برگزاری ایونتهای درونِ بازی در تاریخهای مشخص شده به منظور جذب مخاطب بیشتر کنند.
رسانه تبلیغاتی تپسل، جهت پوشش کمپین و معرفی بازیها با این جریان، همراه خواهد بود.
ثبت نام در این کمپین الزاماً به معنای نمایش بازی در لیست مربوطه در کافهبازار نخواهد بود.
پس از پایان ثبت نام، کافه بازار درخواستهای ثبت شده را بررسی کرده و متناسب با امکانات و قوانین نسبت به نمایش آنها اقدام خواهد کرد.
هریک از بازیها میتوانند در راستای سیاستهای کمپین، ویدیویی از بازی خود ارائه کنند، که در زمان مربوطه از طریق سرویس تبلیغاتی تپسل منتشر شود. درآمد حاصل از این سرویس به مجموع درآمدهای کمپین اضافه خواهد شد.
تا تاریخ ۹۸/۲/۷ همه بازیسازان فرصت خواهند داشت تا محتوای رویدادهای خود را برای کمپین آماده نمایند.
امکان واریز کمکهای نقدی از طریق سایت جمع اوری کمک های مردمی که متعاقبا اعلام میشود، امکان پذیر خواهد بود.
جهت تسهیل اجرای پروژه، شرکت آواگیمز هماهنگی و اجرای این کمپین (اطلاع رسانیها، هماهنگی با رسانهها و ...) را به عهده خواهد گرفت.
سعید بیات
١١ ارديبهشت ١٣٩٨ ١٣:٣٢این کمپین فقط مختص بازی هاست یا اپلیکشن ها هم میتونن شرکت کنند؟