ابراهیم اصغری گفت: بازیهای رایانهای بستر مناسبی برای گسترش تفکراتی است که از طریق آثار سینمایی به مردم جامعه منتقل میشود.
به گزارش روبط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای،" ابراهیم اصغری" تهیهکننده سینما و تلویزیون، درباره ساخت بازیهای رایانهای با اقتباس از آثار سینمایی اظهار کرد: فیلمهای سینمایی باید بتوانند منبع خوبی برای بازیهای رایانهای باشند. شرکتهای میتوانند از این منابع بهرهگیرند چراکه بازتاب آثار سینمایی در جامعه نمود عینی دارد و این موضوع را میتوان در گروه سنی کودک و نوجوان هم دید.
تهیهکننده «تبسم گرگ» گفت: به نظر من در ابتدا باید زیرساختهای این طرح در کشور فراهم شود و متولیان این امر درصدد این موضوع باشند که این اتفاق در کشور بیفتد. دیگر اینکه تجربه موفقی که سینمای جهان در اینباره داشته نیز باید الگوی کارهای ما قرار گیرد.
این تهییهکننده با بیان اینکه بازیهای رایانهای بستر مناسبی برای گسترش تفکراتی است که از طریق آثار سینمایی به مردم جامعه منتقل میشود، افزود: اینگونه بازی ها می تواند از طریق آثار سینمایی در جامعه به مرحله ظهور برسد تا نسل جوان و نوجوان از آن ها استفاده کنند.
اصغری درباره چرایی اقبال مخاطبها به بازیهای خارجی نیز گفت: دلیل این اقبال جذابتر بودن قصهها و شخصیتها برای بچههاست. برای اینکه این مفاهیم را به خوبی به مخاطب القا کنیم و افراد بیشتری جذب بازیهای ایرانی شوند باید کیفیت آثار ملی خود را بالا ببریم.