خلاقیت فعالان گیم مطالبه مخاطب میلیونی
نمایشگاه سوم بازی های رایانه ای در روزهای گرم پایانی فصل مرداد در مصلای امام خمینی (ره)  میزبان  خانواده ها، گروه های مرجع اجتماعی و فعالان حوزه گیم است. حضور گسترده مردم در نمایشگاه بلافاصله پس از  آیین افتتاح که با همراهی چهره های فرهنگی برگزار شد، شگفتی  همه از جمله شخصیت ها و مدعوین این  مراسم را برانگیخت تا جایی که به برگزاری منسجم و منظم و ارتقای سطح کیفی  آن تاکید کردند. 
اشتیاق وصف ناپذیر مخاطبان گیم یادآور چند نکته مهم برای مسئولان فرهنگی و دست اندرکاران حوزه گیم و اهالی این عرصه است.
هرچند نمایشگاه گیم برای عرضه آخرین دستاوردهای فعالان این حوزه و پاسخگویی به نیاز های  جامعه از سرگرمی تا دانش،  برگزار می شود اما حضور مشتاقانه خانواده ها، جوانان و نوجوانان پیامی جز این ندارد که مخاطبان گیم از فعالان این عرصه توقع اهتمام بیشتری برای ارتقای کیفی- فنی و موضوعی  محصولات  و هرچه جذاب تر شدن بازی ها دارند.  
حضور میلیونی مخاطب گیم در نمایشگاه تهران به تصمیم گیران فرهنگی این نکته را یادآوری کند که باید برای ارتقای جایگاه بازی ایرانی و معرفی مناسب محصولات ایرانی بسترهای مناسب را، از نظر بودجه بندی و سرمایه گذاری و حمایت از استعدادهای این عرصه فراهم کنند و دغدغه های فعالان عرصه گیم را جدی بگیرند. 
به عقیده بسیاری از صاحب نظران، سرمایه گذاری مناسب ، توجه به ظرفیت های بالای حوزه گیم  و ایجاد تنوع موضوعی در عرصه تولید به همراه  ارتقای وجوه جذاب در آثار وطنی  و پنانسیل اشتغالزایی در این هنر – صنعت ، ضرورت  توجه  مضاعف به این حوزه  نزد نهادهای بالا دستی  نظیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ، مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش ، علوم ، تحقیقات و فناوری، ورزش و جوانان  و سایر حوزه های مرتبط  با عرصه آموزش و سرگرمی  را می طلبد.
به هر سوی برپایی نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران  بویژه در دو سال اخیر این واقعیت  که گیم  در میان گروههای سنی حساس  نظیر کودک، نوجوان و جوان  از ضریب بالای مخاطب برخوردار بوده  و لزوم  ارتقای جایگاه آن  احساس می شود را بیش از پیش به جامعه یادآوری می کند. مخاطب میلیونی در انتظار تلاش مضاعف دست اندرکاران و فعالان این حوزه است.