کارگاه آموزشی "طراحی شخصیت و رنگ آمیزی دیجیتال" با حضور سعید رمضانی، کارگردان هنری بازی آسمان دژ 2 برگزار و به بررسی تفصیلی طراحی شخصیت و فضا در این بازی و همچنین ارائه ای سریع از یک اثر هنری در این ژانر پرداخت.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد بازی های رایانه ای، سعید رمضانی گفت: روند طراحی شخصیت و بررسی هنری آن، تکنیک های رنگ آمیزی دیجیتال برای کاراکتر و فضا و انجام چند مرحله از کار در زمانی کوتاه در ساخت یک بازی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه به اهمیت طراحی کاراکتر اشاره و اظهار کرد: طراحی و دیزاین کاراکتر در یک بازی رایانه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مهم تفاوت میان بازی ها را به خوبی نشان می دهد.
رمضانی طراحی را یکی از مهم ترین عوامل موفقیت یک بازی دانست و عنوان کرد: رنگ آمیزی و طراحی یک کاراکتر برای ژانرهای متفاوت باید توسط کارشناسان انجام شود.
کارگردان هنری و طراح کانسپت بازی آسمان دژ 2 تاکید کرد: شخصیت پردازی به یک کاراکتر در بازی می تواند موجب پرمخاطب شدن یک گیم شود.
وی یادآور شد: استفاده از رنگ در طراحی یک صحنه یا شخصیت باید با عملکرد کاراکتر در طول بازی همخوانی داشته باشد.
سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تا 26 مرداد ماه در مصلی امام خمینی (ص) برپااست.