شخصیت پردازی گیم تشریح شد

شخصیت پردازی در بازی های رایانه ای در قالب کارگاهی در سومین نمایشگاه گیم تهران تشریح شد. 
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کارگاه مدیریت و کارگردانی هنری در بازی های رایانه ای در سومین روز از نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد. 
سهیل دانش اشراقی به عنوان کارشناس و کارگردان هنری به طراحی شخصیت برای بازی های رایانه ای اشاره و اصول شخصیت پردازی برای طراحی کاراکتر را در بازی رایانه ای را تشریح کرد.
وی همچنین نمونه هایی از شخصیت های موفق در بازی های رایانه ای را برای علاقه مندان حاضر در این کارگاه بیان کرد. 
30 کارگاه در سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران برگزار می شود. 
این نمایشگاه تا 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.