تدریس رشته دانشگاهی بازی رایانه‌ای اتفاق قابل توجهی است

رییس دانشگاه علمی کاربردی گیم راه اندازی رشته بازی های رایانه ای در دانشگاه ها را اتفاق قابل توجه و نیاز امروز علاقه مندان به گیم دانست.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کارگاه تخصصی متدلوژی های مهندسی نرم افزار با حضور دکتر محمد حسین رضوانی رییس دنشگاه علمی کاربردی گیم در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد. 
رضوانی با اشاره به فعالیت های آموزشی بنیاد ملی بازی های رایانه ای افزود: نخستین گام در این راستا، تاسیس انستیتو بازی سازی بود که در سال 90 انجام شد.
وی ادامه داد: پس از تاسیس این دانشگاه، با توجه به درخواست های متعدد، به منظور ارائه مدارک آکادمیک به علاقه مندان در سال 91 نخستین دانشگاه علمی کاربردی بازی های رایانه ای در غرب آسیا تاسیس شد. 
این استاد دانشگاه در ادامه به مدل های فرآیندی process models  و نیز ابزارهای مهندسی نرم افزار case tools توضیح داد. 
رضوانی به افزوده شدن رشته بازی های رایانه ای به دانشگاه ها اشاره کرد و گفت که این گرایش جدیدی در دانشگاه محسوب می شود و راه اندازی این رشته به سود علاقه مندان خواهد بود.
وی در ادامه درباره آشنایی با مدل های فرآیندی، مدل آبشاری، حلزونی و مختصری درباره مدل های خاص مهندسی نرم فزار بازی های رایانه ای توضیح داد. 
نمایشگاه گیم تهران تا 26 مرداد ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپااست.