اصول تصویر سازی سه بعدی در سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران با حضور امیر حسین عرفانی از مدلسازان گیم بررسی شد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کارگاه آموزشی رندر و post process با حضور امیر حسین عرفانی متخصصان بازی های رایانه ای و مدلساز گیم در نخستین روز از سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.
عرفانی در این کارگاه به روش های post process و تهیه کردن یک رندر با استفاده از ترکیب کردن چند رندر اشاره کرد و افزود: اصول تصویر سازی سه بعدی امری ضروری است و بر اساس این اصول باید مدل ها به عکس تبدیل شود.
وی توضیح داد: در تهیه فیلم و بازی می توان با روش post process برخی از تصاویر سازی های بصری را تغییر داد از اینرو باید نرم افزارهای مورد استفاده در این روش را به درستی شناسایی و کاربرد آنرا آموزش داد.
در این کارگاه همچنین درباره اصول تصویرسازی سه بعدی، تکنیک های مورد استفاده در این بخش، مراحل ساخت پوستر برای یک اثر سینمایی یا یک بازی رایانه ای مورد ارزیابی قرار گرفت.
30 کارگاه آموزشی در ایام برگزاری سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای برگزار می شود.
این رویداد فرهنگی تا 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.