جشن بزرگ بازیکنان ایرانی
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از تمام علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی دعوت می‌کند تا با حضور در باغ موزه دفاع مقدس از نزدیک شاهد رقابت بازیکنان ایران برای انتخاب بهترین فیفاباز ایران در سال ۱۴۰۳ باشند. 

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مرحله نهایی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران از روز شنبه ۱۷ شهريور در باغ موزه دفاع مقدس آغاز می‌شود. 
 
این در حالی‌ است که تمام شرکت‌کنندگان در دو بخش بازی‌ حضوری فیفا ۲۴ و بازی‌های برخط موبایلی ایرانی، منتظرند تا با پایان این رقابت‌ها در روز ۲۰ شهریور، منتخبان هر بخش معرفی شوند.
 
از این رو بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که طی چند ماه گذشته برنامه‌ریزی برای برگزاری این رویداد ملی را انجام داده است، از تمام علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی دعوت کرده است تا از روز شنبه ۱۷ شهریور با حضور در سالن خلیج فارس مجموعه باغ موزه دفاع مقدس، علاوه بر تماشای رقابت پرهیجان میان بازیکنان فیفای ایران از خدمات بخش نمایشگاهی و سرگرمی این رویداد که ویژه بازدیدکنندگان تدارک دیده شده است، استفاده کنند.
 
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همزمان با برگزاری مسابقات حضوری استان تهران در رشته فیفا ۲۴ و مسابقات کشوری این رشته در باغ کتاب، در بخش نمایشگاهی و سرگرمی این رویداد برنامه‌های ویژ‌ه‌ای را در نظر گرفته است.

در بخش سرگرمی این رویداد، بازی‌های کنسولی در ژانرهای متنوع و برای گروه‌های سنی مختلف در فضای بازی‌سرای سالن خلیج‌فارس مجموعه باغ موزه دفاع مقدس برای استفاده کودکان و نوجوانان آماده شده است.
 
همچنین در بخش نمایشگاهی خانواده‌ها می‌توانند علاوه بر آشنایی با خدمات این بنیاد در حوزه‌های مختلف، درباره انتخاب باری مناسب برای فرزندانشان مشاوره دریافت کنند.
 
وعده ما از ۱۷ تا ۲۰ شهریور در سالن خلیج‌فارس باغ موزه دفاع مقدس.
منتظرتان هستیم.