ارتقاء سطح بازی‌های تیم‌های منتخب «بازی‌آرا»  در جلسه منتورینگ حضوری

 جلسه منتورینگ حضوری تعدادی از تیم‌های حاضر در رویداد بازی آرا در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در ادامه روند برگزاری جلسات منتورینگ رویداد بازی‌آرا، 7 تیم از تیم‌های شرکت کننده در این رویداد با هدف راهنمایی برای رشد آثار در حضور منتورها به ارائه بازی‌های خود پرداختند.

در این جلسه امین شهیدی از بازی‌سازان شناخته شده کشورمان حضور داشت. شهیدی که به‌عنوان منتور در کنار رویداد بازی آرا قرار گرفته است به هدایت افراد/تیم‌ها برای ارتقاء کیفی سطح آثارشان می‌پردازد. 

حجت الاسلام عبداللهی مدیر بخش پژوهش مرکز دانش بازی‌های رایانه‌ای (مدبر) نیز به عنوان یکی از منتورها در این نشست حضور داشت. همچنین در این جلسه سجاد قلی‌زاده و محمدمهدی صادقی به‌عنوان دیگر منتورهای این رویداد به بیان نظرات خود درباره آثار ارائه شده پرداختند.

محمدامین حاجی هاشمی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز با حضور در این نشست در جریان روند ارائه‌های تیم‌ها از بازی‌های در حال تولید برای رویداد بازی‌آرا و نظرات داوران قرار گرفت. مدیرعامل بنیاد تاکید کرد که برخی از طرح‌های رسیده به این رویداد قابلیت
سرمایه‌گذاری بالایی دارد و لازم است بعد از رویداد برای جذب سرمایه‌گذار اقدام شود.

گفتنی است پس از ارسال 52 اثر به دبیرخانه رویداد «بازی‌آرا»، نهایتا 20 تیم یا اثر به این رویداد راه یافتند و جلسات منتورینگ برخط و حضوری آن در حال برگزاری است.