

جامعه مخاطب پویش ملی «#همه_بازی» به 9 میلیون و 180 هزار نفر کاربر رسید.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازیهای رایانهای، احسان جازم معاون حمایت بنیاد با اشاره به اینکه این پویش با هدف ترویج نشاط، خلاقیت و سرگرمی سالم برای کودکان ایرانی آغاز به کار کرده است، گفت: از زمان شروع، بیش از 9 میلیون و 180 کاربر فعال که در این بازیها حضور داشتند، مخاطب پیامهای این پویش شدهاند و آنها را مشاهده کردهاند.
جازم افزود: در حال حاضر این پویش در 40 بازی فعال شده است. روند اجرای این پویش به این صورت است که بازیسازان نمادها و نشانههایی از کشور ایران با هشتگ «همه بازی» را در سایت یا بازی خود قرار میدهند و اعلام میکنند که در این پویش شرکت کردهاند. تولیدکنندگان بازی، الماس و سکههای رایگان و یکسری شخصیتهای مختلف را هم به بازیهایشان اضافه کردهاند و آنها را همراه تصویری از پرچم ایران منتشر میکنند.
معاون حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانهای گفت: پویش «همهبازی» تلاشی ملی برای گسترش عدالت در دسترسی به بازیهای دیجیتال سالم و تقویت روحیه جمعی، خلاقیت و آموزش غیرمستقیم در بستر بازیهای موبایلی به شمار میرود. این پویش همچنین بستری مناسب برای حمایت از بازیسازان ایرانی و معرفی ظرفیتهای بومی صنعت بازی در کشور است.