میزبانی پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان از  اردوی آموزشی بازی‌سازی

  بیست و یکمین اردوی آموزشی بازی‌سازی انستیتو ملی بازی‌سازی از امروز در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این اردوی آموزش بازی‌سازی رویدادی 6 روزه شامل برگزاری 4 روز کارگاه فشرده آموزشی بازی‌سازی و 2 روز مسابقه بازی‌سازی (گیم‌جم) است. در 4 روز اول، مباحث اصلی بازی سازی توسط اساتید انستیتو ملی بازی‌سازی تدریس می‌شود.

در 2 روز پایانی این رویداد، مسابقه‌ای با عنوان گیم‌جم برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگانی که در کارگاه‌های آموزشی حضور داشته‌اند با راهنمایی‌های اساتید و با بهره‌بردن از آموزش‌هایی که در کارگاه‌ها به‌دست آورده‌اند بازی می‌سازند. در انتها بازی‌های ساخته شده داوری و از سه تیم برگزیده اول تا سوم با اهدای جوایز نقدی، تقدیر به عمل می‌آید.

این اردو به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و با مشارکت پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان تا 29 شهریور در خانه خلاق پویانمایی و بازی سازی پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌‌های رایانه‌ای با رویکرد کشف استعدادهای بازی‌سازی در سراسر ایران، اردوهای آموزش بازی‌سازی را در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌کند.