آمادگی استان کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران

دبیر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران ، با حضور در شهر یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد رویکردهای برگزاری این رویداد را برای مسئولان استانی تشریح کرد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رضا احمدی در ادامه سفرهای استانی برای هماهنگی برگزاری نهمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران و در گامی دیگری از  برنامه‌ریزی‌های این بنیاد برای برگزاری پر شور این رویداد کشوری، به شهر یاسوج سفر کرد.

 او با اشاره به اینکه حضور نماینده‌ای از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار انجام شد، تصریح کرد: امیدواریم این حضور منجر به شکل‌گیری اتفاقات بسیار خوبی در حوزه حمایت و توسعه صنعت بازی‌های ویدئویی در این استان شود.

دبیر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران افزود: جلسه هماهنگی نهمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران در این استان با حضور نمایندگانی از استانداری، شهرداری، آموزش و پرورش، صداوسیما، کانون فرهنگی هنری مساجد و در حضور معاون مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل شد. در این جلسه رویکردهای اصلی مورد نظر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در برگزاری این دوره از جام قهرمانان در دو بخش حضوری (با حضور دو بازی فیفا و کوئیز) و برخط (با حضور 20 عنوان بازی ایرانی) تبیین و معرفی شد.

هماهنگی در خصوص مکان برگزاری مسابقات و نحوه برگزاری اختتامیه از دیگر محورهای این جلسه در استان بوده است.

به گفته رضا احمدی در این جلسه نماینده شهرداری استان نیز آمادگی خود را برای افزایش میزان جوایز به منتخبان این استان اعلام کرد.

دبیر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران تصریح کرد: در حاشیه جلسه هماهنگی برای برگزاری مسابقات این دوره از جام قهرمانان در استان کهگیلویه و بویراحمد، اهداف و برنامه‌های این بنیاد در حوزه آموزش و پژوهش و ظرفیت‌های انستیتو ملی بازی‌سازی در برگزاری بوت‌کمپ‌های بازی‌سازی در این استان و آموزش مدرسین سواد بازی در استان برای ارتقا سطح سواد خانواده‌ها در حوزه بازی‌های رایانه‌ای نیز تبیین شد.

احمدی در پایان ابراز امیدواری کرد که با حضور این استان در نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران، شاهد برپایی رقابتی پر شور و نشاط و با تعداد کاربر بالا در میان علاقه‌مندان در این استان باشیم.