برنامه‌ریزی برای برگزاری جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی در استان گلستان

جلسات هماهنگی برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در استان گلستان با حضور نمایندگان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد.


 به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در جلسه شورای فضای مجازی و سرگرمی‌های دیجیتال استان گلستان در خصوص روند برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در این استان و نحوه اجرای مسابقات، هماهنگی‌های لازم انجام شد.

در این جلسه نمایندگان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به تبیین رویکردهای برگزاری این دوره از جام قهرمانان و لزوم همکاری‌های بین دستگاهی در برگزاری این رویداد پرداختند.

نمایندگانی از دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگی هنری مساجد، سازمان صدا و سیما، مخابرات، حوزه هنری و نیروی انتظامی حضور داشتند.

همچنین در این جلسه درباره برنامه‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حوز‌های آموزش، پژوهش، نظارت و ساماندهی بازار بازی‌های رایانه‌ای، حمایت از بازی‌سازان و صنعت بازی کشور، برگزاری اردوهای آموزش بازی‌سازی، برگزاری دوره‌های سواد بازی و موضوع رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای توضیحاتی ارائه شد.

در پایان این جلسه نمایندگان نهادهای حاضر در جلسه از جمله نماینده اتحادیه گیم‌نت داران استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نهاد کتابخانه‌های عمومی  آمادگی خود را برای مشارکت در برگزاری این رویداد در استان از طریق اطلاع‌رسانی به گیم‌نت‌های استان و معرفی تیم از گیم‌نت‌ها و انجام تبلیغات شهری اعلام کردند.