هماهنگی بین دستگاهی برای برگزاری پرشور نهمین جام قهرمانان در استان اصفهان

دبیر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران که برای هماهنگی برگزاری مسابقات استانی به استان اصفهان سفر کرده است از آمادگی این شهر برای برگزاری پرشور نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران خبر داد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رضا احمدی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با اداره ارشاد و نهادها و ارگان‌های مختلف استان اصفهان گفت: در جریان این سفر در جلسه‌ای که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد، رویکردها و سیاست‌های این دوره از جام قهرمانان، نحوه و شاخص‌های برگزاری تبیین شد.

او افزود: در این جلسه نمایندگان نهادهای مختلفی شامل آموزش و پرورش، کانون فرهنگی و هنری مساجد، شهرداری، صداوسیما، استانداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پلیس پیشگیری حضور داشتند و طی آن دغدغه‌ها و ظرفیت‌های هر نهاد توسط نمایندگان آنها مطرح شد.
دبیر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران تصریح کرد: در ادامه سفر به این استان و پیگیری هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مسابقات در استان اصفهان، بازدید از مجموعه گردشگری سپاهان که با عنوان «شهر رویاها» معرفی شده، انجام شد. این مجموعه بزرگ و جذاب به عنوان مجموعه‌ای برای بازی‌های ویدئویی در نظر گرفته شده است و مخاطبان بسیاری دارد. به همین منظور پیشنهاد برگزاری مراسم اختتامیه استان اصفهان در این مجموعه مطرح شد.

رضا احمدی تصریح کرد: امیدواریم در این دوره با توجه به مشارکت نهادهایی چون آموزش و پرورش و کانون فرهنگی هنری مساجد شاهد برگزاری پر شور این مسابقات در استان اصفهان باشیم.
دبیر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران تصریح کرد: درحاشیه جلسه هماهنگی برای برگزاری مسابقات این دوره از جام قهرمانان در استان اصفهان، اهداف و برنامه‌های این بنیاد در حوزه آموزش و پژوهش و ظرفیت‌های انستیتو ملی بازی‌سازی در برگزاری بوت‌کمپ‌های بازی‌سازی در این استان نیز تبیین شد.