مازنداران در تدارک برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران

جلسات هماهنگی برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در استان مازندارن یا حضور نمایندگان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در جلسه شورای فضای مجازی و سرگرمی های دیجیتال استان مازندران در خصوص روند برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در این استان و نحوه اجرای مسابقات، هماهنگی‌های لازم انجام شد.

در این جلسه محمدفاضلی، نماینده بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به تبیین رویکردهای برگزاری این دوره از جام قهرمانان و لزوم همکاری‌های بین دستگاهی در برگزاری این رویداد پرداخت.

در این جلسه نمایندگانی از دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، رئیس کانون فرهنگی هنری مساجد، سازمان صدا و سیما ، معاون فرهنگی نهاد کتابخانه عمومی شکور، کانون پروری فکری کودکان و نوجوانان، نیروی انتظامی و شهرداری حضور داشتند.

همچنین در این جلسه درباره برنامه‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حوز‌های آموزش، پژوهش، نظارت و ساماندهی بازار بازی‌های رایانه‌ای، حمایت از بازی‌سازان و صنعت بازی کشور، برگزاری اردوهای آموزش بازی‌سازی، برگزاری دوره‌های سواد بازی و موضوع رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای توضیحاتی ارائه شد.

در پایان این جلسه نمایندگان نهادهای حاضر در جلسه از جمله شهرداری، نهاد کتابخانه‌های عمومی، صداوسیما، کانون فرهنگی هنری مساجد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمادگی خود را برای مشارکت در برگزاری این رویداد در استان از طریق تبلیغات شهری و مجازی و پخش گزارش‌های تلویزیونی در بخش‌های مختلف خبری استان اعلام کردند.