همآورد بازارپردازی تهران با هدف ارائه خدمات حمایتی برای رشد کسب و کارهای دانش بنیان در شهریور 1401 برگزار میشود. این رویداد امکانی است برای تهیهکنندگان ارشد که برای توسعه زنجیره محصولات فرهنگی با محوریت شخصیت یا مفهوم فرهنگی به دنبال سرمایهگذار هستند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازیهای رایانهای، همآورد بازارپردازی تهران فرصتی است برای سرمایهگذاران و سفارشدهندگان تا در محیطی حرفهای و شفاف، طرحهای خوبِ بازارپردازی فرهنگی را شناسایی کنند. در بازارپردازی تهران، تهیهکنندگان ارشد، یک یا دو نماینده برای ارائه شفاهی معرفی میکنند که هر یک 7 دقیقه فرصت دارند تا ضمن صحبت، تصاویری از شخصیتها، فضاها و نمونههای محصولات فرهنگی اقتباس شده از طرح بازارپردازی فرهنگی خود را به نمایش بگذارند تا بینندگان با محتوای فرهنگی طرح آنها آشنا شوند.
در این میان، الگوی مشارکت مالکیت فکری که با تولیدکنندگان محصولات فرهنگی دارند را تبیین کرده و نیز میتوانند پیشینهای از شرکت خود را شرح دهند. آنها باید در فرصتی که در اختیارشان گذاشته میشود برنامه مالی طرح کسب و کار و طرح اقتصادی شامل چگونگی بازگشت سرمایه را هم مطرح کنند.
ارائه خدمات مربیگری و حقوقی به کسب و کارهای حوزه کودک و نوجوان و بههم رسانی کسب و کارهای حوزه کودک و نوجوان از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است که به همت شورای فرهنگ عمومی و با همکاری چند نهاد دیگر برگزار میشود.