کارگاهی برای «طراحی بازی مبتنی بر بازار»

طراحی بازی مبتنی بر بازار یکی از چالش‌های پیش روی بازی‌سازان است که برای جذب مخاطب باید سازوکار مناسبی برای آن پیدا کنند تا قبل از تولید و در مراحل ابتدایی ساخت بازی به مطالعه و تحلیل مخاطب بپردازند.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای،اما اینکه برای رسیدن به این مهم چه راهکارهایی را باید در نظر گرفت سوالی است که پاسخ آن را در تجربیات و آموخته‌های کسانی که این راه را طی کرده‌اند، می‌توان پیدا کرد. به همین منظور مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون در اولین کارگاه از مجموعه کارگاه‌های مدرسه گیم دیزاین رایمون، تجربیات و آموخته‌های هادی اسکندری در این حوزه را با مخاطبان به اشتراک خواهدگذاشت.

این کارگاه آنلاین با همکاری انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد و مرکز توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق روز 26 فروردین از ساعت 14:30 تا 17 برگزار می‌شود و برای اعضاء انستیتو ملی بازی‌سازی با یک تخفیف ویژه در ثبت‌نام همراه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این رویداد می‌توانند از اینجا اقدام کنند.