طراحی بازی مبتنی بر بازار یکی از چالشهای پیش روی بازیسازان است که برای جذب مخاطب باید سازوکار مناسبی برای آن پیدا کنند تا قبل از تولید و در مراحل ابتدایی ساخت بازی به مطالعه و تحلیل مخاطب بپردازند.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بینالملل بنیاد ملی بازیهای رایانهای،اما اینکه برای رسیدن به این مهم چه راهکارهایی را باید در نظر گرفت سوالی است که پاسخ آن را در تجربیات و آموختههای کسانی که این راه را طی کردهاند، میتوان پیدا کرد. به همین منظور مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون در اولین کارگاه از مجموعه کارگاههای مدرسه گیم دیزاین رایمون، تجربیات و آموختههای هادی اسکندری در این حوزه را با مخاطبان به اشتراک خواهدگذاشت.
این کارگاه آنلاین با همکاری انستیتو ملی بازیسازی بنیاد و مرکز توسعه زیست بوم شرکتهای خلاق روز 26 فروردین از ساعت 14:30 تا 17 برگزار میشود و برای اعضاء انستیتو ملی بازیسازی با یک تخفیف ویژه در ثبتنام همراه خواهد بود.
علاقهمندان برای ثبتنام و شرکت در این رویداد میتوانند از اینجا اقدام کنند.