چالش‌ها، موانع و راه‌حل‌های فنی در انتشار بین‌المللی بازی

چالش‌ها، موانع و راه‌حل‌های فنی در انتشار بین‌المللی بازی در سومین رویداد آنلاین گپ گیم با حضور فعالان صنعت بازی ایران بررسی می‌شود.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رویداد آنلاین گپ گیم که به همت استودیو بازی‌سازی «نارین گیمز» و با مشارکت و حمایت مجموعه‌هایی چون بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، آپارات گیم، برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق، مایکت و کتاب فناوری‌های صنعت گیم ایران(Game Teach) با رویکرد طرح مسائل مرتبط به انتشار بین‌المللی بازی و راهکارهای رفع موانع آنها برگزار می‌شود در سومین برنامه خود به چالش‌ها، موانع و راه‌حل‌های فنی این مسئله با تکیه بر تجربیات تیم‌های بازی‌ساز می‌پردازد.

 ارائه تجربه‌های فنی جهت همکاری با چندین ناشر بازی موبایلی مختلف (مدیریت کد، سرورها و ...)، ارائه تجربه‌های فنی درحوزهLive Ops ، ارائه تجربه‌های فنی حوزه تست و تضمین کیفیت، ارائه تجربه‌های های فنی جهت پیاده سازی زیرساخت‌های A/B Testing و معرفی تجربه‌های فنی جهت بررسی چالش و ارائه راهکار در حوزه شبکه سرورهای بازی و اینترنت client ها در کشورهای خارجی از جمله مباحثی که در سومین رویداد گپ گیم به آنها پرداخته می‌شود.

سیاوش جعفرزاده مدیر فنی و مدیر پروژه بازی پسرخوانده در استودیو پاییزان، مهدی غیاثی مدیر فنی و کلاینت بازی پرسیتی در استودیو تاد، مسعود نیکومنش بنیان‌گذار مک نید و معمار اسبق راه‌کار‌های ابری در ابر آروان و احسان فوادیان برنامه‌نویس یونیتی و کارشناس ارشد فنی در نارین گیمز از سخنرانان این رویداد سه ساعته آنلاین هستند که روز دوشنبه 23 فروردین از ساعت 14 آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان برای استفاده از مباحث کارشناسی ارائه شده در این رویداد می‌توانند از طریق صفحه نارین گیمز در آپارات ثبت‌نام کنند.