بازی کوییز آو کینگز و تجربه مارکتینگ

سازندگان بازی موبایلی کوییز آو کینگز، تجربیات مارکتینگ  و رشد  اقتصادی محصول طی مدت 4 سال فعالیت را در نشست GDX02 برای علاقه‌مندان و دانش‌ پژوهان شرح می‌دهند.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ سازندگان بازی ایرانی کوییز آو کینگز در نشست GDX02 تجربیات مارکتینگ و رشد اقتصادی این بازی را برای علاقه‌مندان و دانش پژوهان حوزه بازی‌سازی شرح خواهند داد.

در کوییز آو کینگز  هرماه 1.5 میلیون نفر بازی می‌کنند و طی 4 سال فعالیت 20 میلیون کاربر فعال در این بازی ثبت نام کرده‌اند.

گفتنی است، این نشست در تاریخ 17 مهرماه و در محل شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب)  واقع در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد‌ شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام حضور در نشست از طریق این لینک اقدام نمایند.