سازندگان بازی موبایلی کوییز آو کینگز، تجربیات مارکتینگ و رشد اقتصادی محصول طی مدت 4 سال فعالیت را در نشست GDX02 برای علاقهمندان و دانش پژوهان شرح میدهند.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازیهای رایانهای؛ سازندگان بازی ایرانی کوییز آو کینگز در نشست GDX02 تجربیات مارکتینگ و رشد اقتصادی این بازی را برای علاقهمندان و دانش پژوهان حوزه بازیسازی شرح خواهند داد.
در کوییز آو کینگز هرماه 1.5 میلیون نفر بازی میکنند و طی 4 سال فعالیت 20 میلیون کاربر فعال در این بازی ثبت نام کردهاند.
گفتنی است، این نشست در تاریخ 17 مهرماه و در محل شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب) واقع در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
علاقهمندان میتوانند جهت ثبت نام حضور در نشست از طریق این لینک اقدام نمایند.