فصلنامه گردایه در ادامه مسیر خود به پاییز رسیده است. در این شماره نیز به روال فصلنامههای پیشین به تجزیهوتحلیل آمارهای معتبر منتشرشده پیرامون صنعت بازیهای دیجیتال در جهان خواهیم پرداخت. این آمارها آنچه در این صنعت در حوزههای مختلف و مناطق جغرافیایی متفاوت روی داده است را منعکس ساخته و اطلاعات ضروری را برای تمامی افراد علاقهمند به این حوزه و فعالان فراهم میآورد. گردایه پاییز بهطور ویژه بر سه ماه سوم سال 2018 که شامل ماههای جولای، آگوست و اکتبر میگردد، تمرکز یافته است.
این گردایه در شش فصل تدوین شده که در فصل ابتدایی آن آمارهای جامعی از درآمد بازار بازیهای دیجیتال بهطور کلی و در سطح جهانی ارائه خواهد شد. در فصل دوم بهطور ویژه به آمارهای مرتبط با پلتفرم موبایل بهعنوان سودآورترین بخش صنعت بازیهای دیجیتال خواهیم پرداخت. فصل سوم این گردایه، اطلاعاتی را پیرامون ورزشهای الکترونیک و آنچه در سال جاری بر آن گذشته را در اختیار علاقهمندان قرار میدهد. در فصل چهارم گزارشی در ارتباط با بازیهای نوظهور هایپر کژوآل و کژوآل ارائه خواهیم نمود و با این سبک از بازیها بیشترآشنا خواهیم شد. در فصل پنجم نیز پروندهای را پیرامون صنعت بازیهای دیجیتال در بزرگترین بازار آن در جهان یعنی کشور چین گشوده و آمارهای معتبری را در این حوزه عرضه خواهیم نمود. فصل پایانی نیز خلاصهای از برترین بازیهای دیجیتال در جهان به تفکیک ماههای مختلف را ارئه نمودهایم. لازم به ذکر است که آمارهای این شماره از گردایه از پایگاههای معتبری چون Newzoo، SuperData، SensorTower، Niko Partners، CNG، GPC و iResearchChina گردآوری شدهاند.