۳۱ کنفرانس و کلاس تخصصی رویداد بین‌المللی TGC 2018 نهایی شد

موضوعات و سخنرانان ۲۶ کنفرانس و همچنین ۵ کلاس تخصصی دومین دوره رویداد بین‌المللی Tehran Game Convention 2018 اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، با پایان مهلت دریافت پیشنهادات برای سخنرانی در TGC 2018، هیات مشاوران این رویداد به بررسی رزومه و موضوعات سخنرانی داوطلبان پرداخته است تا باتجربه‌ترین افراد و موثرترین موضوعات را برای ارائه در این رویداد انتخاب کند.

براین اساس تاکنون ارائه‌دهندگان و موضوعات ۵ کلاس تخصصی قطعی شده است. این کلاس‌ها برخلاف دوره‌ی گذشته، یک روز پیش از آغاز TGC برگزار خواهند شد تا شرکت‌کنندگان امکان حضور و استفاده حداکثری از کنفرانس‌ها را نیز داشته باشند.

براین اساس در بخش کسب و کار، دو کلاس تخصصی قطعی شده است که شامل ارائه Sean Taylor از شرکت PlayHaus با موضوع Attract Modes: Playfully Pitches with Purpose و ارائه Caroline Stokes از The Forward Co. با موضوع How to build a culture of engagement for creativity, performance and success می‌شود.

در بخش تولید نیز دو ارائه شامل کلاس پژمان میرزابابایی از شرکت UXR Lab با موضوع Data-driven Game Development: Improving Gameplay with Game Analytics and Player Metrics و کلاس Brie Code از شرکت TRU LUV Media UG با موضوع Team Management قطعی شده است.

Celia Hodent نیز قرار است در بخش طراحی بازی کلاسی تخصصی با عنوان Workshop: “UX and Cognitive Science Applied to Game Development” برپا کند.

کلاس‌های تخصصی رویداد TGC، طولانی مدت و هفت ساعته هستند تا انتقال دانش و تجربه به خوبی در این کلاس‌ها صورت بگیرد.

در بخش سخنرانی‌ها نیز تاکنون حضور ۲۶ سخنران خارجی قطعی شده است. این سخنرانی‌ها در ۵ بخش اصلی تجاری، تولید، فناوری، هنری و طراحی بازی قطعی شده است و به زودی اسامی سایر سخنرانان نیز اعلام می‌شود. قرار است در رویداد امسال 80 سخنرانی برگزار شده که پیش‌بینی می‌شود ۵۰ سخنرانی توسط سخنرانان بین‌المللی ارائه شود.

همچنین بخش اول ناشران بین‌المللی که قرار است برای تجارت با بازی‌سازان ایرانی به TGC بیایند نیز به زودی اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از رزومه، موضوعات سخنرانی و جزییات آن می‌توانید به سایت رویداد به نشانی tehrangamecon.com مراجعه نمایید.