کارگاه آموزشی «تهیه کنندگی خلاق بازی در یک چهارچوب تنظیم شده» توسط آقای Michael Röhle از کشور آلمان که سابقهی مدیریت پروژهی بازیهایی چون تراوین و کرایسیس ۲ را در کارنامه دارد با استقبال قابل توجه علاقهمندان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، در این کنفرانس که با حضور بیش از 130 نفر از فعالان عرصه بازی سازی صبح روز شنبه ۴ آذر ماه در محل سالن همایش های شرکت آواگیمز برگزار گردید.
مایکل رول پس از معرفی خود و بازی هایی که در آن فعالیت داشته اند به مبحث کلیدی تولید خلاقیت در بازی و مدیریت آن پرداخت.
برخی ازنکات و موارد ذکر شده در این کنفرانس به شرح ذیل بود:
• پیچیدگی های تولید خلاقیت مانند ریسک های مربوط به تکنولوژی، نرم افزار های مورد استفاده، حجم تیم و غیره
• طراحی روند مناسب برای کاهش دادن بی نظمی در پروژه ها و بالا بردن تمرکز
• مبحث تولید خلاقیت با تمرکز بروی فاکتور انسان، فاکتور فرهنگ و مدیریت
• مدیریت خلاقیت از طریق محتوا
• روند تولید خلاقیت و محصول خلاق
• موقعیت گذاری خلاقیت در بازار
• داشتن دید خلاق