داستان بازی در مورد پسر جوانی به اسم پژمان است که از طریق شبکههای اجتماعی با دختری به نام سارینا آشنا میشود، سارینا او را به یک پارتی شبانه دعوت میکند. در این مهمانی پژمان تحت تاثیر مصرف داروهای روان گردان به کما میرود، اتفاقاتی طی مدت کما رفتن او برایش رخ میدهد که باعث میشود زندگیاش برای همیشه متحول شود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازیهای رایانهای، این بازی در سبک ماجرایی اشاره و کلیک ساخته شده و بازیباز در نقش پژمان ایفای نقش میکند.
در طول بازی، مخاطب در یک هزارتوی وَهم انگیز و متروک، قرار میگیرد و باید در این محیط با دنبال کردن و جمع کردن نورها از دل تاریکی و با استفاده از ابزارهایی که به دست میآورد راه خروج را پیدا کند.
سازندگان در پایان بازی حق انتخاب را به خود مخاطب دادهاند، تا راه نهایی را برگزیند. در صورتی که مخاطب راهی که به سمت نور است برگزیند، پژمان از کما که استعارهای از خواب غفلت است بیدار میشود و به نوعی راه صحیح را در زندگی انتخاب میکند.
این بازی که قرار است تا پایان سال جاری در بازار به صورت فیزیکی توزیع و منتشر شود.