بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: گاهی بعد از گذشت مدت زیادی از انتشار یک بازی به صورت اتفاقی متوجه آن می شوم در حالی که باید برنامه منظمی برای تبلیغ گیم های ایرانی داشته باشیم.
محسن مسلمان بازیکن سابق پرسپولیس روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا، با تاکید بر لزوم تبلیغات به موقع و کافی برای بازی های رایانه ای تولید شده، گفت: تبلیغات بازی های خارجی حتی قبل از تولید و ورود به بازار شروع می شود. اما ما در عین حال که پیشرفت خوبی در ساخت بازی ایرانی داشته ایم در تبلیغات ضعیف عمل کرد ه ایم.
وی که از علاقمندان به انجام بازی های رایانه ای است، افزود: از هر فرصتی برای بازی گیم استفاده می کنم و تقریبا هر بازی جدیدی که وارد بازار شود را به سرعت رصد می کنم و در اولین فرصت آن را تهیه می کنم. وقتی در یک شهر دیگر بازی داریم و مجبوریم با هواپیما سفر کنیم از فرصت حضور در هواپیما هم برای بازی گیم استفاده می کنم.
این بازیکن فوتبال ذوب آهن افزود: البته هیچ علاقه ای به گیم فوتبال ندارم و تقریباً اصلا بازی نکرده ام. علاقه ام بیشتر به انجام بازی های استراتژیک است و دائم در حال انجام بازی های جنگی هستم.
مسلمان درباره آشنایی خود با بازی های ایرانی نیز توضیح داد: بازی های ایرانی خوبی داریم و اتفاقا پیشرفت خوبی هم داشته ایم اما بازهای ایرانی با بازی های خارجی در حوزه استراتژیک فاصله دارند و برای همین بازی ایرانی استراتژیک کمتر انجام داده ام.
فراهنگ**9246**1601**
انتهای پیام /*