بازی پروانه؛ میراث نگهبان نور در سال 1393 مرحله تولید را سپری کرده و در چهارمین جشنواره بازیهای رایانهای تهران حضور مییابد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بازی در سبک ماجرایی- اکشن در موسسه فرهنگی هنری نشریه اندیشه کاظمیون ساخته شده و متقاضی شرکت در جشنواره چهارم بازی های رایانه ای تهران است.
گروه سازنده بازی رایانه ای پروانه را " سید مهدی دبستانی" مدیر پروژه ، "هادی اسکندی- سید مهدی دبستانی" نویسنده بازی نامه،"هادی اسکندری" طراح بازی، "محمد امین ولی نژاد" مدیر فنی،"سجاد قلیزاده" مدیر هنری و"آرمین بهادری" مدیر صدا و موسیقی تشکیل می دهند.
این بازی «پروانه: میراث نگهبان نور» گریزی است به سرگذشت اهالی گیتیما. نوجوانی به نام «فادیا» متوجه تغییری عجیب در شهر خود «ناریا» می شود. این تغییر تهدیدی خواهد بود برای همه «گیتیما». موجوداتی عجیب سراسر ناریا را تسخیر و بنا بر تخریب آن گذاشته اند. فادیا تمام توان خود را به کار می بندد تا جلوی پیشرفت آنها را بگیرد. اما چیزی که حضور این مهمانان ناخوانده مهمتر است علت حضور آنهاست. چه چیز سبب به وجود آمدن این موجودات شده است؟...
چهارمین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای، مهرماه سالجاری برگزار می شود.