آموزش‌های غیرمستقیم با بهره‌گیری از بازی‌های رایانه‌ای

رییس نخستین همایش بازی های رایانه ای و ارتقای سلامت با بیان اینکه اثر گذاری آموزش های غیر مستقیم به مراتب بیشتر از آموزش های مستقیم و رسمی است .گفت: می توان  از بازی های رایانه ای برای آموزش های غیر مستقیم استفاده کرد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای از ایرنا ، دکتر محمد حسین تقدیسی رییس انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت روز شنبه در مراسم اختتامیه نخستین همایش بازی های رایانه ای و ارتقای سلامت در سالن همایش های رازی گفت: بازی های رایانه ای به عنوان یک سرمایه از دو بعد قابل بحث است. از بعد سرگرمی می توان از این ابزار برای ارتقای سطح زندگی افراد به ویژه افزایش اعتماد به نفس افراد و آموزش مهارت های فردی و اجتماعی بهره برد.
وی افزود: همچنین می توان از بازی های رایانه ای برای آموزش های غیر مستقیم استفاده کرد زیرا براساس تحقیقات انجام شده اثر گذاری آموزش های غیر مستقیم به مراتب بیشتر از آموزش های مستقیم و رسمی است .
رییس نخستین همایش بازی های رایانه ای و ارتقای سلامت از تمامی شرکت ها و موسسات فعال در حوزه بازی های رایانه ای درخواست کرد تا خود را با بحث ارتقای سطح زندگی تطبیق دهند و در این زمینه فعالیت های جدی داشته باشند.
وی با بیان اینکه ما به بازی به عنوان راهی برای درمان بیماری ها و اختلالات نگاه می کنیم ،گفت : بازی های رایانه ای ابزاری برای ارتقای سلامت افراد است.
اولین همایش و نمایشگاه بازی های رایانه ای و ارتقای سلامت با رویکرد سبک زندگی سالم سوم و چهارم اسفندماه در مرکز بین المللی همایش های رازی برگزار شد.

برای مشاهده گزارش تصویری به لینک زیر مراجعه فرمایید:

http://www.ircg.ir/sn/pictureReports/pt/full/lang/fa/id/279