بازی‌های ایرانی در آستانه ورود به بازارهای جهانی

دست‌اندرکاران بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نمایندگی از صنعت گیم ایران در نخستین روز از نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه، نشست‌هایی را با نمایندگان 12 کمپانی جهت ورود بازی‌های ایرانی به بازارهای جهانی برگزار کرد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه با حضور بیش از 170 کمپانی از کشورهای مطرح در تولید بازی های رایانه ای برگزار شده است.
این رویداد تجاری یک نمایشگاه و کنفرانس تخصصی در حوزه بازاریابی و مارکتینگ بازی های رایانه ای است که نمایندگان تجاری و مدیران کمپانی های مختلف در آن حضور دارند.
تنوع تولیدات ایران در ژانرها و سبک های مختلف سبب شد تا نمایندگانی از شرکت‌های BIGFISH، LINE، Amazon، 6waves، meridian، Dena San Francisco، Thumbr b.v.، Nevosoft و ... در این نمایشگاه، با طرف ایرانی جهت مذاکره اعلام آمادگی کنند.
توجه ویژه به بازی های کژوال و بازی های تبلتی از مهمترین موضوع های مورد بحث و گفت‌وگو در نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه است.
بر اساس اعلام نمایندگان اعزامی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه، همزمان با این نمایشگاه، کنفرانس های علمی با موضوع تجاری سازی بازی های رایانه ای در حال برگزاری است.
 موفقیت های ایران در معرفی محصولات خود در نمایشگاه های گذشته سبب شده تا کشورهای شرکت کننده در این رویداد تجاری توجه وتمایل بیشتری به بازیهای ایرانی داشته و مشغول رایزنی برای توزیع بازیهای ایرانی در ابعاد وسیعتری باشند.
دوره بعدی این نمایشگاه سال2014 درآمریکا برگزار می شود.
نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه روز سه شنبه 12 آذر (3 دسامبر) در پاریس آغاز به کار کرد و تا روز پنجشنبه 14 آذرماه (5 دسامبر) در این شهر برپاست.

برای مشاهده گزارش تصویری به لینک زیر مراجعه فرمایید:

http://www.ircg.ir/sn/pictureReports/pt/full/lang/fa/id/273