عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه معرفی تولیدات ایرانی بویژه در زمینه صنعت سرگرمی نظیر گیم نیازمند معرفی صحیح به جامعه است، گفت: برگزاری نمایشگاههای بازیهای رایانهای در نقاط مختلف کشور، خانوادهها و دوستداران صنعت سرگرمی را با تولیدات داخلی آشنا میکند.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، «محمد علی مددی» افزود: برگزاری نمایشگاه های بازی های رایانه ای در تهران و شهرستانها به معرفی تولیدات داخلی و تداوم توفیق کشور در این زمینه کمک می کند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد که صنعت نو پای بازیسازی نیازمند سرمایه گذاری داخلی و مخاطب یابی مناسب از طریق معرفی صحیح تولیدات این بخش است.
علی مددی از نمایشگاه های گیم به عنوان پل ارتباطی مطمئن برای ارتباط گیری میان فعالان این بخش با مخاطبان بخصوص جوانان و نوجوانان یاد کرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: هرچه تعداد برگزاری نمایشگاه های بازی های رایانه ای در سطح کشور بیشتر شود، مخاطب به اطلاعات بیشتری دست یافته و در نهایت بازار کالاهای داخلی رونق می گیرد.
وی در عین حال یادآورشد که نمایشگاه های گیم می بایست مکانی برای عرضه تولیدات جذاب و متناسب با نیاز جامعه هدف بخصوص خانواده ها باشد .
مددی شکل گیری بازار گیم را منوط به طراحی بازی های جذاب و تکنیکی و مطابق با سلیقه مخاطب و ایجاد شبکه گسترده و مناسب توزیع دانست.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: حمایت از این صنعت تنها از طریق دولت تاثیر مطلوبی نخواهد داشت بلکه سرمایه گذاران داخلی باید با اعتماد به تولید کنندگان و بازی سازان حامی این صنعت شوند.
مددی به پیشرفت صنعت بازیسازی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: ظرفیت های ایجاد شده در صنعت گیم می تواند معرف توانمندی کشور در این عرصه باشد.