ساز و کار استفاده از موتورهای بازی سازی بررسی شد

ساز وکار استفاده از موتورهای بازی سازی با حضور امید شهبازی از متخصصان گیم در سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران برگزار شد. 
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، آخرین کارگاه آموزشی سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران عصر روز شنبه در مصلای امام خمینی برگزار شد.
در این کارگاه با عنوان «پیاده سازی AI در UNITY3D » در مصلای امام خمینی (ره) برپا بود نیازهای مشترک در پروژه و چهارچوب یک سیستم AI مورد ارزیابی قرار گرفت.
در این کارگاه همچنین ساز و کارهای استفاده از موتورها با الگوریتم های پیاده سازی شده در زبان های سطح پایین معرفی شد.
بررسی معایب و مزایای پیاده سازی AI از پایه، بررسی PIUG-INهای موجود برای UNITY3D از دیگر مباحث مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.
30 کارگاه آموزشی در سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران برگزار می شود.
این رویداد فرهنگی امروز شنبه 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) به کار خود پایان خواهد داد.