مخاطبانی که با حضور بی سابقه خود در سومین گام نمایشگاه وجشنواره بازی های رایانه ای، حمایت از بازی سازی ایرانی را لبیک گفتند، اینک چشم انتظار بازی سازان داخلی هستند تا با ارتقای کیفیت و افزایش تنوع بازی ها، عزم خود را برای اغنای سلیقه های مختلف این مخاطبان بیش از پیش جزم کنند.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای در حالی به عنوان نهادی نو پا سومین گام از عمر خود را پشت سر می گذارد که حمایت و همراهی مخاطبان از این اتفاق نو در عرصه رسانه های دیجیتال و هنر آمیخته با علم روز دنیا به حدی چشمگیر ودور از انتظار بوده که حتی تحسین غرفه داران و فعالان عرصه گیم حاضر در جشنواره را نیز با خود به همراه داشته است.
استقبال زایدالوصف مخاطبان از بازی های وطنی، حمایت مادی ومعنوی از این محصولات که با خرید و تبلیغ دهان به دهان آنها نیز همراه است موید این نکته است که ایرانیان در هر فضا و مکانی برای حمایت از هموطنان خود و محصولات آنها حاضر به خلق حماسه و تصاویر ماندگار هستند.
حضور میلیونی مخاطبان در سومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای در حالی که به زعم برخی از همین مخاطبان میلیونی مساله تبلیغات هنوز به عنوان چشم اسفندیار این هنر – صنعت نو پا در جامعه مطرح است، می تواند نوید بخش تربیت و به صف کردن مخاطبان بالقوه ای باشد که با حضور خود در این آوردگاه تماما وطنی به بازی سازان کشور ثابت کنند که بعد از لبیک خود اینک چشم انتظار تولیدات هر چه بهتر و بیشتر بازی های رایانه ایرانی هستند.
از سوی دیگر و با توجه به این ظرفیت بالقوه موجود بر تولیدکنندگان، غرفه داران و فعالان عرصه گیم کشور که با حضور خود درآوردگاه و میعادگاه سوم بازی های رایانه ای طی مدت کمتر از چهار روز با جمعیت اماری فوق العاده ای از لحاظ مخاطب مواجه شده اند، فرض است تا تمام تلاش و عزم خود را برای افزودن کیفیت بازی ها از لحاظ سخت افزاری ونرم افزاری و تنوع بخشی موضوع ها، جهت اغنای سلایق مختلف عموم مخاطبان بیش از هر زمانی جزم کنند.
گفتنی است بی توجهی به این جمعیت مشتاق و لبیک گو بر تولیدکننده ایرانی می تواند بار دیگر مسیر حرکت این مخاطبان را به سوی بازی های غربی وبه دور از جامعه عرفی و فرهنگی کشور کج کند و تمام رشته های تنیده شده در سایه برنامه ریزی و تعامل مسوولان و برنامه ریزان و بازی سازان کشور را در طرف العینی به پنبه بدل سازد.
پس ناگفته پیداست که توجه به این ظرفیت مخاطب، تلاش برای افزایش تولیدات از بعد کمی، موضوعی، محتوایی و صدالبته کیفی می تواند به بالفعل ساختن این ظرفیت کمک های شایانی انجام دهد و همچنین تضمینی بر ارتقای اقتصاد بازی های رایانه ای و چرخش دائمی و سریع چرخ این هنر -صنعت باشد و به حتم با توجه به سیر صعودی هنر صنعت بازی سازی، محصولات ایرانی می تواند در تامین نیازهای فرهنگی جامعه نقشی خطیر را ایفا کند.
پس به امید آن روز...انشاء الله...
سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای در حالی به عنوان نهادی نو پا سومین گام از عمر خود را پشت سر می گذارد که حمایت و همراهی مخاطبان از این اتفاق نو در عرصه رسانه های دیجیتال و هنر آمیخته با علم روز دنیا به حدی چشمگیر ودور از انتظار بوده که حتی تحسین غرفه داران و فعالان عرصه گیم حاضر در جشنواره را نیز با خود به همراه داشته است.
استقبال زایدالوصف مخاطبان از بازی های وطنی، حمایت مادی ومعنوی از این محصولات که با خرید و تبلیغ دهان به دهان آنها نیز همراه است موید این نکته است که ایرانیان در هر فضا و مکانی برای حمایت از هموطنان خود و محصولات آنها حاضر به خلق حماسه و تصاویر ماندگار هستند.
حضور میلیونی مخاطبان در سومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای در حالی که به زعم برخی از همین مخاطبان میلیونی مساله تبلیغات هنوز به عنوان چشم اسفندیار این هنر – صنعت نو پا در جامعه مطرح است، می تواند نوید بخش تربیت و به صف کردن مخاطبان بالقوه ای باشد که با حضور خود در این آوردگاه تماما وطنی به بازی سازان کشور ثابت کنند که بعد از لبیک خود اینک چشم انتظار تولیدات هر چه بهتر و بیشتر بازی های رایانه ایرانی هستند.
از سوی دیگر و با توجه به این ظرفیت بالقوه موجود بر تولیدکنندگان، غرفه داران و فعالان عرصه گیم کشور که با حضور خود درآوردگاه و میعادگاه سوم بازی های رایانه ای طی مدت کمتر از چهار روز با جمعیت اماری فوق العاده ای از لحاظ مخاطب مواجه شده اند، فرض است تا تمام تلاش و عزم خود را برای افزودن کیفیت بازی ها از لحاظ سخت افزاری ونرم افزاری و تنوع بخشی موضوع ها، جهت اغنای سلایق مختلف عموم مخاطبان بیش از هر زمانی جزم کنند.
گفتنی است بی توجهی به این جمعیت مشتاق و لبیک گو بر تولیدکننده ایرانی می تواند بار دیگر مسیر حرکت این مخاطبان را به سوی بازی های غربی وبه دور از جامعه عرفی و فرهنگی کشور کج کند و تمام رشته های تنیده شده در سایه برنامه ریزی و تعامل مسوولان و برنامه ریزان و بازی سازان کشور را در طرف العینی به پنبه بدل سازد.
پس ناگفته پیداست که توجه به این ظرفیت مخاطب، تلاش برای افزایش تولیدات از بعد کمی، موضوعی، محتوایی و صدالبته کیفی می تواند به بالفعل ساختن این ظرفیت کمک های شایانی انجام دهد و همچنین تضمینی بر ارتقای اقتصاد بازی های رایانه ای و چرخش دائمی و سریع چرخ این هنر -صنعت باشد و به حتم با توجه به سیر صعودی هنر صنعت بازی سازی، محصولات ایرانی می تواند در تامین نیازهای فرهنگی جامعه نقشی خطیر را ایفا کند.
پس به امید آن روز...انشاء الله...
سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.