نمایشگاه بازی های رایانه ای تنها محل تبلیغ شرکت های خصوصی است

نمایشگاه ملی بازی های رایانه ای تنها  فرصت برای تبلیغ و معرفی هر چه بهتر بازی های رایانه ای ایرانی به ارگان های دولتی و خانواده ها است. 
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای؛ غرفه بازی آنلاین"میراث" از جمله غرفه های پر مخاطب سومین نمایشگاه ملی بازی های رایانه ای است. این غرفه با ایجاد ماکتی از بناهای قدیمی شهرهای مختلف ایران توجه بسیاری از مخاطبین نمایشگاه را به خود جلب کرده است.رضا رحیمی نیا مسوول غرفه بازی آنلاین"میراث" گفت: امسال برای دومین بار است که در نمایشگاه ملی بازی های رایانه ای شرکت می کنیم و شاهد استقبال عالی مخاطبان از این نمایشگاه هستیم. 
وی افزود: نمایشگاه ملی بازی های رایانه ای تخصصی ترین نمایشگاه بازی های رایانه ای در ایران است و بدون شک کلیه شرکت های بازی سازی از حضور در این نمایشگاه استقبال می کنند زیرا تنها فرصت مناسب برای معرفی بازی و شرکت است. 
وی یکی از ویژگی های غرفه بازی آنلاین" میراث"که باعث جذب مخاطب بیشتر آن می شود را ایرانی بودن این بازی دانست و اظهار کرد: شرکت در نمایشگاه ملی بازی های رایانه ای  باعث تبلیغات بازی های ایرانی و شناخت ارگان های دولتی و خانواده ها از وجود این بازی ها می شود. 
وی ادامه داد:برخی از خانواده ها در بازدید از این غرفه باور نمی کنند که این بازی ها در ایران تولید شده است تصور می کنند این بازی ترجمه ایرانی شدند!
رحیمی نیا  شخصیت های بازی آنلاین"میراث" را براساس کاراکترهای موجود در شاهنامه و اساطیر ایران دانست و گفت:  این بازی ها به شکل کاملا نامحسوسی به تبلیغ و معرفی اساطیر ایرانی می پردازیم و کودک پس از بازی اطلاعات عمومی اش بیشتر می شود. بازی ها به شکل تعاملی باید انجام شود و کودک برای ادامه بازی نیازمند یادگیری اطلاعات است. 
وی واکنش خانواده ها نسبت به خرید و استفاده فرزندان از بازی های ایرانی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: ساخت بازی های ایرانی توسط شرکت های خصوصی دشوار است و این شرکت ها برای ادامه راه خود نیازمند حمایت های ارگان های دولتی هستند . این صنعت نوپا برای ادامه راه مهم خود نیازمند سرمایه گذاری های دولتی است. 
سومین نمایشگاه ملی بازی های رایانه ای تا 26 مرداد ماه  هر روز از ساعت 10 تا 20 در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.