طراح بازی فریاد آزادی گفت: ایده مهمترین بخش برای تولید یک بازی رایانه ای است و همه آثار هنری در ابتدا یک ایده بوده اند.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کارگاه تخصصی روند طراحی و ساخت محیط بازی از concept تا نمایش در موتور توسط احسان ابراهیم زاده برگزار شد.
روند طراحی و ساخت محیط بازی در این کارگاه فنی و هنری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ابراهیم زاده طراح بازی فریاد آزادی، در این کارگاه نحوه مراحل ساخت این بازی را توضیح داد.
وی افزود: ایده اولین و مهمترین عامل تعیین کننده در هر مرحله از ساخت بازی است و تمامی آثار هنری روزی یک ایده در ذهن هنرمند بوده است.
این طراح بازی تاکید کرد: فارغ از این که چه مقدار توانایی تکنیک لازم است اما طراحی هنری وconcept art در یک بازی از ویژگی های مهم محسوب می شود.
در این کارگاه مبانی گیم دیزاین و استاندارد ها و نقطه شروع و پایانی گیم در طراحی بازی های رایانه ای آموزش داده شد.
30 کارگاه آموزشی در سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران برگزار می شود.
این رویداد فرهنگی تا 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.