مدیر عامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای، با بیان این که تولید بازیهای آنلاین در محور کار بنیاد ملی بازیهای رایانهای قرار دارد، گفت: تاوقتی که بودجه ما به صفر نرسیده ناامید نیستیم و در حد توان بازیهای کیفی را ایجاد میکنیم.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیادملی ملی بازی های رایانه ای، بهروز مینایی با بیان اینکه بازی ایرانی در ابتدای راه بوده و دوران کودکی و نوجوانی خود را طی می کند؛ یادآور شد: اگر کمی از فرم های بازی های خارجی در بازی های ایرانی کپی شود مشکلی ایجاد نمی کند.
وی ادامه داد: در بسیاری از بازی های ما همچون میرمهنا، فضای کاملا ایرانی طراحی شده و در بازی شبان نیز این روند به وضوح دیده می شود و توزیع کنندگان خارجی نیز به این امر اذعان دارند.
به گفته مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، برند سازی در عرصه بازی های رایانه ای نیاز به فعالیت فرهنگی سنگین دارد و برای اینکه شاخص های فرهنگی ما در بازی های رایانه ای متبلور شود باید تلاش کنیم.
مینایی افزود: تولید بازی های رایانه ای آنلاین در اولویت کاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای قرار دارد و با بازاریابی و انتشار درست، می توان بازی های ایرانی را به دنیا صادر کرد.
به گفته وی، برخی بازی های آنلاین ایرانی همچون آسمان دژ، 160 هزار کاربر داشته و این در حالی بود که این بازی ها تبلیغات بسیاری هم نداشت.
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای افزود: تاوقتی که بودجه ما به صفر نرسیده ناامید نیستیم و در حد توان بازی های کیفی را ایجاد می کنیم.
مینایی درباره تولید بازی های رایانه ای قرآنی نیز گفت: تولید بازی نامه قرآنی محور، محور جشنواره دوم بازی های رایانه ای تهران بود و جوایزی نیز به بازی نامه های برتر در جشنواره قرآن اهدا شد.
وی ادامه داد: تولید بازی بیداری اسلامی را شروع کردیم و در بخش بازی های قرآنی نیز به دنبال تولید بازی های ذوالقرنین بودیم که به دلیل نبود بودجه، این کار نیمه تمام ماند.