به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، گستردگی و تنوع محصولات ارائه شده در غرفه این بنیاد توجه ویژه افراد بازدید کننده و نمایندگان شرکت های حاضر بخصوص شرکت های مطرح آمریکایی، انگلیسی و ژاپنی را به خود جلب کرده است.
وسعت غرفه بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نمایشگاه امسال که دو برابر سال گذشته بود و طراحی متفاوت آن که برگرفته از هویت ایرانی و اسلامی است و کیفیت بازی های ایرانی ارائه شده در نمایشگاه گیمزکام 2012 آلمان واکنش های جالبی را در خصوص تحریم اقتصادی ایران و بی اثر بودن آن بر روند فعالیت های صنعتی، تجاری و فناوری ایرانی در پی داشته است.
این موضوع در صفحات شخصی افراد مشهور صنعت گیم که از بخش تجاری نمایشگاه و غرفه ایران بازدید کرده اند به چشم می خورد.
حضور مستمر و چهار دوره ای بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نمایشگاه گیمز کام آلمان با افزایش کمی و کیفی در نحوه حضور و محصولات ارائه شده توأم بوده ، سبب شده که اکثر شرکت های حاضر و بازدید کنندگان غرفه جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یکی از شرکت کنندگان همیشگی و مطرح این نمایشگاه بپذیرند و همچنین شرکت های مطرح و بزرگ در صنعت گیم با احترام فراوان از ایران، بازی های ایرانی و سهمی که کشورمان از بازار جهانی طلب می کند، یاد کنند.
حضور مستمر بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پوشش خبری از این حضور دائمی که با احترام از آن در خبرها و تبلیغات داخلی آلمان یاد می شود باعث شده دانشجویان و افراد متخصص ایرانی بازدید کننده با خوشحالی و غرور خاصی نسبت به حضور کشورمان در این نمایشگاه واکنش نشان دهند.
کارشناسان و نمایندگان ایرانی حاضر در نمایشگاه 2012 آلمان تاکنون جلسات متعددی را با بیش از 150 شرکت حاضر از کشورهای مختلف دنیا برگزار کردند.