مدیر شرکت رویاگران نرم افزار با بیان اینکه ایران در مسیر تبدیل شدن به قطب بازی سازی در آسیاست، گفت: برای دستیابی به اهداف فرهنگی در عرصه گیم باید به موضوع، تکنیک و جذابیت در تولید بازی رایانهای توجه جدی داشت.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، شهاب کشاورز افزود : روند بازی سازی در ایران را مسایلی همچون عدم وجود قوانین حمایتی، فراهم نشدن زیرساخت های لازم برای شرکت ها و نهادها و سرمایه گذاری نامناسب روی این صنعت دشوار کرده است.
وی به فعالیت های بنیاد ملی بازی های رایانه ای به عنوان متولی حوزه گیم کشور اشاره کرد و ادامه داد : این بنیاد به تنهایی و با بودجه اندک نمی تواند این عرصه را در مسیر پیشرفت رهنمون سازد. فاصله کشورمان با کشورهای مطرح صاحب صنعت گیم تنها با سرمایه گذاری مناسب ، توجه به استعدادهای این حوزه و حمایت جدی از تولید کنندگان برطرف خواهد شد.
کشاورز همچنین به بازی رایانه ای طلای سیاه که با ایده ای جدید و با محور صنعت نفت و مشارکت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در شرکت رویاگران نرم افزار ساخته شده ، اشاره کرد و گفت که این محصول یک بازی استراتژیک است که برای گروه سنی بالای 12 سال ساخته شده و به زودی وارد بازار می شود.