در سال 1386 یک استودیو کوچک به منظور طراحی و اجرای آثار هنردیجیتال در ایران با نام «هنر فرشته پارسی» تاسیس شد. وظیفه این گروه ساخت انیمیشنهای کوتاه و طراحیهای گوناگون دیجیتالی و هنری برای سایر شرکتها و استودیوها بود.
در اردیبهشت سال 92 تعدادی از افراد گروه بعد از همکاریهای متفاوت با شرکتهای بازیسازی داخلی و خارجی، پیشنهاد ساخت یک بازی مستقل رایانهای را دادند، بخشی که خیلی زود جایگزین گروه اصلی شد و با جذب بهترین و هنرمندترین جوانان ایرانی تصمیم به ساخت و تولید بازیهای رایانهای متفاوتی در داخل و خارج از کشور گرفت و در اولین اقدام خود با طراحی و اجرای پروژه «بالهای تاریک» توانست مخاطبین ایرانی را به سمت بازیهای معمایی و ماجراجویانه بیش از پیش سوق دهد.