با توجه به این که کتاب و آموزشهای مدرسه به تنهایی نمیتواند کودکان ما را در برخی مهارتها،هنجارها، ویژگیهای شخصیتی و ... ارتقا بخشند، قصد ما بر این شد که با توجه به تحقیقاتی که سالها در حوزه بازیهای ویدئویی انجام دادیم، هدفی که بسیار برایمان ارزشمند بود را در این حوزه انتخاب کنیم و تیم بازیسازی ما، بازیهایی را روانه بازار کند که حاوی اطلاعات، محتوا و آموزشهایی بسیار کاربردی و مهم برای کودکان و نوجوانان ایران و در مرحله دوم جهان باشند. بر همین اساس ارزش اصولی ما که موظف به اجرای آن خواهیم بود این است که وقت تلف شده کاربران بازیهایی ویدئویی را به وقتی ارزشمند تبدیل کنیم و در حین بازی به آنها آموزشهایی بر مبنای تحقیقات علمی بدهیم. در مرحله بعدی ارزش های مادی و مالی برایمان اهمیت خواهد داشت که هرساله 10 درصد از آن را هزینه مدارس کم برخوردار و آموزش برای دانشآموزان خواهیم کرد. مزیت رقابتی ما نسبت به بقیه رقبا و بازیهای آموزشی این خواهد بود که ما بازیهایی تولید خواهیم کرد که به صورت ناخودآگاه و درحین بازی به کابران آموزش دهد و محصولمان را در قالب بازی به مشتریان ارائه دهد، نه یک پک آموزشی.