دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای فردا پایان می یابد

دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی که با مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در قالب 30 گروه دانشجویی برگزاری شد، فردا - 19 اردیبهشت - پایان می یابد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، 30 تیم پنج نفره دانشجویی در این دوره از رقابت‌ها  از دانشگاه‌های معتبر کشور همچون صنعتی شریف، علم و صنعت ،دانشگاه تهران ، آزاد اصفهان ، فنی حرفه ای قم، شهید جباریان همدان ، فخررازی همدان ،دانشگاه مازندران ، آزاد کاشان ، آزاد واحد آبادان ، فنی مهندسی شهید باهنر شیراز و دیگر دانشگاه‌ها حضور دارند.
انستیتو ملی بازی سازی ،شرکت برنامه نویسان همراه فجر، ،فرهنگ پرداز تسنیم ،متین سیستم ره نگر و رسانا شکوه کویر از تیم های شرکت کننده در لیگ آزاد دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی هستند .
همچنین ، هادی اسکندری ،سید حسن هانی، سید شروین استادزاده ، میر حسین حسینیان ، حسین احمدی  و اشکان رهگذر هئیت داوران این دوره از مسابقات را تشکیل می دهند.
اهدای جوایز نقدی در پایان مسابقات به هر کدام از تیم‌های برتر اول تا سوم به ترتیب از 15، 10 و 5 میلیون ریال است و امسال تلاش می‌شود علاوه بر این جوایز، امتیازات و هدایای معنوی نیز چون عضویت در بنیاد ملی نخبگان و مشوق‌های این بنیاد برای صعود به مقاطع تحصیلی بالاتر در نظر گرفته شود. 
دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای  "IRAN GDC 2013"  باهدف،کشف استعدادهای خلاق و مبتکر و خلق آثار نو در عرصه بازی‌سازی، آشنایی شرکت‌‌کنندگان با دستاوردها و توان ملی ارایه گردیده در زمینه بازی‌های رایانه‌ای، برقراری ارتباط میان صنعت و بازار تجارت از طرفی و دانش و هنر و نو آوری از سوی دیگر و بسترسازی محیط علمی دانشگاه برای بروز و رشد استعدادهای بازی‌سازی مبتنی بر علم و هنر ایرانی اسلامی برگزار شد.
استقبال 34 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور از نخستین مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای در دانشگاه کاشان، برگزار کنندگان این رویداد را برآن داشت تا دومین دوره مسابقات را با توانمندی مضاعف اردیبهشت ماه امسال برگزار کنند.
علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی www.irangdc.ir مراجعه کنند.