ثبت‌نام رویداد یک ماهه بازی‌سازی Level Up آغاز شد

ثبت‌نام رویداد یک ماهه بازی‌سازی Level Up که با حمایت مادی و معنوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود، از امروز به مدت یک هفته آغاز شد و تیم‌های بازی‌سازی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رویداد بازی‌سازی Level Up که توسط شرکت فن‌افزار به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بهترین تولیدکنندگان بازی‌های ویدئویی در کشور، با هدف انتشار بین‌المللی بازی‌های برگزیده برگزار می‌شود.

برای این رویداد 11 مربی در نظر گرفته شده که تیم‌های شرکت‌کننده را به سمت تولید محصولی با کیفیت و همسو با رویکرد بین‌المللی رویداد هدایت خواهند کرد. تمامی مربیان این رویداد سابقه فعالیت طولانی مدت و موفقی در حوزه بازی‌سازی کشورمان داشته‌اند که فرصت مناسبی را برای تیم‌های جوان فراهم می‌کند تا از تجربیات این مربیان استفاده کنند.

در این یک ماه، تیم‌های بازی‌سازی می‌بایست نسخه‌ای کوتاه و قابل بازی ارائه دهند که جذابیت و حس‌وحال بازی را منتقل کند.

لازم به یادآوری است جوایز نقدی این رویداد جمعا به مبلغ 25 میلیون تومان خواهد بود و همچنین بازی‌های برگزیده توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در نمایشگاه گیمزکام 2016 آلمان معرفی خواهند شد.

تیم‌های بازی‌سازی می‌توانند به پایگاه اینترنتی این رویداد به نشانی http://levelup.fanafzar.com/ مراجعه کرده و به صورت رایگان ثبت‌نام کنند.