فصل تابستان منتظر بازی ایرانی «جنون سیاه: تله ذهن» باشید

بازی «جنون سیاه: تله ذهن» یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های ایرانی است که به دلیل ارائه‌های زیبا و خاص در سال‌های گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و این اثر قرار است در فصل تابستان وارد بازار شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مدیر شرکت توسن گام، سازنده بازی در همین رابطه اعلام کرد: از آنجا که در تولید جنون سیاه: تله ذهن تیم بزرگی در طی چندین سال درگیر پروسه تولید بودند و سعی در خلق اثری زیبا و جذاب داشتند برای ما همکاری در نشر با شرکتی معتبر و باورمند به بازی‌های ایرانی حائز اهمیت بود از همین رو سعی کردیم تا با مجموعه‌ای همکاری داشته باشیم که به این مهم ایمان داشته باشد.

هادی جعفری ادامه داد: از این رو پس از چند دور مذاکره در نهایت با شرکت گردو برای پخش بازی به تفاهم رسیدیم که یکی از شرکت‌های خوشنام در حوزه پخش نرم‌افزار است و امیدواریم با این مجموعه با قدرت در زمینه پخش بازی‌های رایانه‌ای مسیر خود را در این صنعت ادامه دهد.

تولید این بازی بیش از 4 سال در توسن گام به طول انجامید و این بازی در جشنواره سال گذشته بازی‌های رایانه‌ای تهران موفق به کسب افتخارات فراوان از جمله غزال زرین بهترین بازی اکشن ماجرایی، غزال زرین بهترین داستان بازی، دیپلم افتخار بهترین دستاورد فنی، دیپلم افتخار بهترین دستاورد هنری و نامزدی در حوزه‌های دیگر شد.

لازم به ذکر است پس از اجرای طرح مزایده واگذاری انحصاری نشر بازی‌های رایانه‌ای توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ناشران جهت دریافت کوپن مجازی که از آن جهت شرکت در مزایده استفاده می‌شود؛ به خرید، حمایت و نشر بازی‌های ایرانی ترغیب شده‌اند.