فراخوان حضور در انتخابات تعیین مسئول کارگروه بازی‌های رایانه‌ای

انتخابات کارگروه بازی‌های رایانه‌ای کمیسیون نرم‌افزار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با حضور فعالان این حوزه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، شاهین طبری، مسئول کمیسیون نرم‌افزار سازمان با اعلام این خبر گفت: کمیسیون نرم‌افزار سازمان، انتخابات کارگروه بازی‌های رایانه‌ای را به منظور تعیین رسمی مسئول آن روز یکشنبه دوم آبان ماه جاری در محل دبیرخانه سازمان نصر تهران برگزار می‌کند.

طبری با اشاره به روال تعیین اعضای کارگروه کمیسیون‌های سازمان و برگزاری این دوره انتخابات کارگروه بازی‌های رایانه‌ای کمیسیون نرم‌افزار ادامه داد: براساس روال آئین‌نامه اجرایی دبیرخانه سازمان، انتخاب مسئول کارگروه کمیسیون‌های سازمان از اختیارات مسئول کمسیون مربوطه است اما این بار کمیسیون نرم افزار قصد دارد با برگزاری یک انتخابات و براساس آراء فعالان حوزه بازی‌های رایانه‌ای که به عضویت رسمی سازمان درآمده‌اند و براساس تعداد حق آرای آنها، مسئول کارگروه بازی‌های رایانه‌ای را ذیل کمیسیون نرم افزار انتخاب کند.

مسئول کمیسیون نرم افزار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با تاکید بر فعالیت‌های مستمر و رو به جلوی کارگروه بازی‌های رایانه‌ای طی دوسال گذشته گفت: خوشبختانه کارگروه بازی‌های رایانه‌ای طی مدت اخیر موفق شد ارتباطات گسترده و تنگاتنگی را با نهادهای تصمیم ساز و مرتبط با این حوزه برقرار کند و منافع فعالان بازی‌ساز را از طرق مختلف به خوبی دنبال کند.

او درخصوص اولویت فعالیت کمیسیون نرم افزار سازمان دراین دوره ادامه داد: توسعه ارتباط با نهادها و سازمان‌های مرتبط با این صنعت و همچنین توسعه کارگروه‌های کمیسیون نرم افزار از اولویت‌های این کمیسیون است.

طبری با اشاره به دلایل برگزاری انتخابات کارگروه بازی‌های رایانه‌ای گفت: به دلیل تغییر مسئول کارگروه بازی‌های رایانه‌ای، قصد داریم طی یک دورهمی و انتخابات صنفی، برای اولین بار اعضای کارگروه بازی‌های رایانه‌ای را براساس بیشترین آراء موافق فعالان این حوزه انتخاب کنیم.

مسئول کمیسیون نرم افزار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران دراین خصوص ادامه داد: بنا داریم از مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای هم به عنوان یکی از بازیگران اصلی این حوزه در این جلسه دعوت کنیم تا نقطه نظراتشان را بیان کنند.

براساس اعلام دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، فعالان بازی‌ساز برای اعلام حضور در این انتخابات و استفاده از حق رای خود می‌توانند مشخصات خود را در این فرم آنلاین وارد کنند.