نشست نقد و بررسی تجربه بازی «خروس‌جنگی» برگزار می‌شود

دبیرخانه دائمی همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی با همکاری کارگروه تجربه‌نگاری موسسه مسیر، نخستین نشست از سلسله‌نشست‌های نقد و بررسی تجربه‌ی تبدیل ایده به طرح ثروت آفرین و محصول دیجیتال فرهنگی را با محوریت «تجربه بازی خروس‌جنگی» برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی «خروس‌جنگی» که موفق به کسب غزال زرین بهترین بازی موبایل سال ایران شده، توسط شرکت پیشگامان یارا کیش تولید و به بازار ارائه شده است. این بازی با محوریت قرار دادن جنگ میان خروس‌ها که یک بازی بومی قدیمی است، توانسته است محیطی هیجان‌انگیز برای کاربران طراحی و اجرا کند و طرفداران زیادی را با خود همراه سازد.

کسب عنوان بهترین بازی سال از دیدگاه مخاطبان در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران نیز از دیگر موفقیت‌های خروس‌جنگی به شمار می‌آید. در این نشست تلاش می‌شود تا فرآیند ایده، تولید، انتشار و مدیریت بازی خروس‌جنگی که در عرصه جهانی هم ارائه شده و موفقیت‌هایی کسب کرده است مورد تحلیل و نقد و بررسی واقع شود.

مهمان این نشست مهندس محمدمهدی بهفرراد، مدیرعامل شرکت پیشگامان یارا کیش تولیدکننده بازی خروس‌جنگی خواهد بود.

این نشست، یکشنبه 4 مهرماه 1395، از ساعت 16 در محل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور واقع در میدان بهارستان، خیابان کمال‌الملک، روبروی درب اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

دبیرخانه دائمی همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی با همکاری موسسه مسیر تلاش دارند تا با شناسایی تجربه‌های موفق تبدیل ایده به طرح ثروت آفرین رسانه‌ای و فرهنگی، امکان انتقال تجربه و دانش‌افزایی را برای دیگر فعالان فرهنگی و رسانه‌ای فراهم آورد. این سلسله‌نشست‌ها در حوزه‌های مختلف رسانه‌ای و فرهنگی تداوم خواهد داشت.